libgdx-graph

libGDX utility library

Лицензия

Лицензия

Категории

Категории

libGDX Прикладные библиотеки
Группа

Группа

com.gempukku.libgdx.lib
Идентификатор

Идентификатор

libgdx-gemp-lib
Последняя версия

Последняя версия

0.1.14
Дата

Дата

Тип

Тип

pom.sha512
Описание

Описание

libgdx-graph
libGDX utility library
Ссылка на сайт

Ссылка на сайт

https://github.com/MarcinSc/libgdx-gemp-lib
Система контроля версий

Система контроля версий

https://github.com/MarcinSc/libgdx-gemp-lib

Скачать libgdx-gemp-lib

Зависимости

compile (1)

Идентификатор библиотеки Тип Версия
com.badlogicgames.gdx : gdx jar 1.9.12

Модули Проекта

Данный проект не имеет модулей.

libgdx-gemp-lib

An utility library for libgdx.

How to start?

In your project, define the version of the library you want to use:

gdxGempLibVersion=[version]

Then add dependency:

api "com.gempukku.libgdx.lib:libgdx-gemp-lib:$gdxGempLibVersion"

If you want to use the Ashley integration, also add:

api "com.gempukku.libgdx.lib:libgdx-gemp-lib-ashley:$gdxGempLibVersion"

Camera 2D

The package provides classes to easily setup a camera system for 2D games.
Documentation available: Camera 2D documentation

Json Templates

It's cool to keep the data separate from your code, and Json files is the standard for LibGDX. However, do you really want to have SO MUCH duplication in those files? Json Templates comes to the rescue. It even comes with Ashley integration (optional).
Documentation available: Json Templates documentation

Finite State Machine

Finite state machines are very useful, for example for player state to manage animations, key input, etc. The FiniteStateMachine class helps out with this. The class is simple enough, that no documentation is available at the moment.

Версии библиотеки

Версия
0.1.14
0.1.13
0.1.12
0.1.11
0.1.10
0.1.9
0.1.8
0.1.7
0.1.6
0.1.5
0.1.4
0.1.3
0.1.2
0.1.1
0.1.0